martes, 11 de septiembre de 2007

Sobre rodes...

UN POC DE TOT
Anava escoltant música amb el iPod i de cop vaig sentir algo que superava el nivell acústic del meus auriculars: una concentració de Harleys van passar oer devant...




Lo bo es que alguns anaven disfreçats de militar alemanys... quina ironía oi?







Allà també tenen un "tram baix", considerablement més antic. No en vaig agafar cap però també son molt silenciones per lo antics que semblaven.





La policia berlinesa no tenia cap marca concreta per a la seva flota. En aquest cas es un Bwm però també els vaig veure amb Volswaguen. Però feien por igualment....




Aquesta va dedicada al meu "avi Abel". Et sona eh? Haig de dir que vaig veure una com la meva... però no em va donar temps a fer la foto...





Fins i tot em vaig trobar amb cotxes espia. És un mercedes però no se quin model... Versió familiar això si... però que algú m'ilumini vinga!















COTXES ESPORTIUS
Em vaig trobar, no un, si no dos Lotus Elisse. Realment impresionants... però no se quin cubitcatge tenen la veritat...
























Un BMW Z4 Coupe... allà em vaig veure uns quans... aquí a Bcn encara cap.







I aquí un BMW Z8... ja no els fabriquen. Va tenir poca tirada i per això és un cotxe més exclusiu...






Buf!!! Un Lambo!!! si si, ja he comentat que estaven rodant un anunci... però es que es tan tan maaco...






La novetat d'aquest 2007, un Audi R8 amb 450 cv tracció total... que més vols?







Un Bugatti Veyron exposat al concecionari del grup Volswaguen....







Només diré una dada: 1001 cavalls. Necesites més?







Un altre marca, Bentley, també del grup Volswaguen, que va participar en les 24 hores de Le Mans.






CLÀSSICS
Un BMW, hasta aquí puedo leer. Creec que és un serie 5...







Uns Rolls Rolls amb xofer inclós fora de pla que vigilava que ningú el toqués....







És diuen TRABI. És un cotxe alemany però no se quina marca.







Un altre cotxe, que no he pogut endivinar quina marca és....







Però em vaig veure uns quans d'aquests per allà. "Avi Berni", em pots ajudar?







I aquest fantàstics mini... que macos que son oi?







"Avi Berni", això si que no es cap burda imitació... uff com desijot formar part d'aquest grup! Tot arriba!

No hay comentarios: