miércoles, 11 de abril de 2012

Tornem a Berlin aquest estiu 2012


Ja han passat uns anys que varem anar a Berlin, concretament cinc. Berlin és, segurament una de les ciutats europees més cosmopolites que hi ha. Hi ha molta diversitat i moltes coses per veure.

L' anterior vegada que vaig estar, no vaig poguer veure-ho tot. Em vaig quedar amb les ganes, apart de veure més museus, descobrir una mica la nit de Berlin. Hi ha molts bar temàtics, amb estils musicals ben diferents.

Aquest estiu, torno a Berlin i aquest cop ben acompanyat. En tinc moltes ganes per tot. Per poguer tornar a veure l'impresionant Postdamer Platz, l'homenatge als jueus, el Reichtag (tot i la cua que hi ha per veure-ho).

A diferencia d'altres ciutats europees, a l'estiu a Berlin no fa excesiva calor. Pots anar amb màniga curta però fins i tot necesites un jersey o jaqueta fina per la nit.

Per a més información, us deixo el web de Turisme de Berlín

Us deixo una enquesta sobre Berlin que us pot donar un bitllet d'anada i tornada a la ciutat. Participa-hi!

Per a finalitzar, us recomanaré un altre lloc on anar, més humil, un poblet de Lleida anomenat Artesa de Segre, on fan unes coques de Sanfaina que tots hauriem de menjar algun cop.


Mostra Artesa de Segre en un mapa més gran

No hay comentarios: