sábado, 15 de septiembre de 2007

Galeries "Stilwerk"

Aquestes galeries son recomanables visitarles si us agraden els gadgets per la cuina i els gifts per casa vostra. Hi ha objectes de disseny, que no es veu a tot arreu i obviament es fa pagar. Aquestes galeries estan esplaiades en 5 plantes.








Aqui en va cridar l'atenció el cercle delimitador que hi a la base de la cadira. Encara no entenc la utilitzat si es per restringuir l'espai de moviment o que...





Andy Warhol està a tot arreu, i les seves sopes Cambell no podien ser menys...











Una vidriera d'aquestes és la que posaré amb meu loft proximament...







Estora de pedretes. Em va agradar també molt aquesta idea. Fixeu-vos que es un dibuix creat per predretes encolades.






En aquesta imatge és pot veure més aprop les pedres enganxades amb cola i enbarniçades.







Ara no recordo per a que vaig fer aquesta foto. Per l'interfono? Esclar, com el meu no te pantalleta....











Qui no ha volgut tenir mai un piano blanc? Em quedarà molt be a l'estudi....

1 comentario:

glaire dijo...

Espera ... quants dies vas estar per Berlin? Sembla que el viatge et va cundir bastant ... nops?!